elzoz.blogg.se

2013-08-12
14:37:59

TILLBAKA TILL BLOGGEN
efter två månader och två dagar har jag tillslut känt för att komma tillbaka till bloggandet. har inte riktigt haft tid i och med allt jag hittat på i sommar. vet inte riktigt hur mycket jag kommer hinna blogga nu när skolan börjar, och jag tillslut har fått gå upp  högstadiet, men jag ska försöka så gott jag kan.
 
sen ska jag antagligen börja med vloggar , så att säga , då jag köpte min först egna videokamera i fredags. det är en Canon Legria HF R36 och med den hade jag tänkt göra lite vloggar och enklare filmer. kameran kommer dock inte förrän någon gång nu i veckan, så det får vänta några dagar.
  ska antagligen göra så att det kommer komma ut en film/vlogg en gång i veckan, en speciell veckodag, men jag bestämmer inte det än förrän jag fått mitt schema och sådant ..
 
 
 
jaja, vi hörs, ses, råkas en dag, du och jag ♥ 
 
heheheheh, nu var jag poet ..
 
 
 
 
my camera ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: