elzoz.blogg.se

2013-06-07
20:36:35

har blivit kär på riktigt ..
seriöst. har alltid gillat fotbolls spelare, mest messi och kung-ibra, men nu har jag verkligen känt kärlek på riktigt.
 
 
JUSTIN BIEBER ! ♥
 

har gillat honom länge , men idag satt jag bara hela dagen och tittade på hans musikvideos+ lyssnade på hans låtar. blev kär på riktigt idag. finns många snygga människor har i världen, men han har verkligen sitt eget sätt.
 
kan inte beskriva han i ord, åhh.. ! As long as you love me - musikvideon, är ni seriösa ? smälte långsamt.
 
 
 
sitter här nu och bara drömmer om honom, hihihiih.
egentligen det ända jag har gjort idag, så har inget att skriva. har blivit frisk och sådant nu, badade till och med i havet tre gånger. lite dumt jag vet, men det var såå skönt. särskilt kvällsdoppet.
 
 
aja, kommer antagligen ett inlägg lite senare, pu(justin är snygg)ss
 
 
gud jag dööör..
 
 
 
okej nu är jag verkligen stendöd. har aaaaldrig sett honom så snygg som i "as long as you love me"
 
 
justin bieber, min babe ♥

Kommentar:
#1: Renate

Justin is mine

2013-06-08 @ 13:59:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: