elzoz.blogg.se

2013-06-05
08:52:00

Förändringar
Varför är inte vi likadana? Varför är inte du som jag och jag som du? Varför känner vi inte likadant, och varför tycker vi inte om samma saker? Du är så nära, men ändå långt borta. Vill ha svaret, men det bara vimlar bort med vinden. Allt är bara konstigt, annorlunda. Innan såg man ingen skillnad på något. Allting var bara detsamma och man kunde njuta av det man hade, men nu så skiljer saker på sig. Folk förändras och går olika vägar. Vänskap splittras och bråk bryter ut. Allting står egentligen kvar lika fridfullt, men vi väljer att vända ryggen åt sanningen. Vi vill bara ha mer, och allt förstörs. Vi har det i våra händer, men det splittras och försvinner som sand mellan fingrarna. Vi kan känna det, ha det om vi bara anstränger oss, men hjärnan håller tillbaka. Varför?
  Varför är vi inte likadana? Varför är inte du som jag och jag som du?
  Varför måste vi förändras?
 
 
Allt var lättare när man var liten, avundas av dem som är det nu. Bara njut.
 
 
  
  
 
bild på mig som liten. gud vad jag älskade den studsmattan
 

Kommentarer:
#1: Hemligt!

Nä, gud vad söt du var när du var liten! Gillade också att studsa studsmatta!

2013-06-05 @ 08:56:46
#2: Naww

vad söt, fin text btw :) !

Svar: aw, tack ! (:
elzoz.blogg.se

2013-06-05 @ 08:57:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: