elzoz.blogg.se

2013-06-05
10:37:00

missat religionsprov
som väntat ligger jag sjukskriven från skolan i min underbara säng. dessvärre har vi vårat största prov för året idag, ett om de fem världsreligionerna. eftersom vi är lediga imorgon+övermorgon kommer jag få hoppa över något av det roliga vi ska göra sista veckan. kuul.. ?
  igår missade jag även vårt största spanskprov som jag antagligen får göra nästa torsdag. 
  aja, det händer ändå en massa kul nästa vecka. vi ska bl.a. åka in till vår nya skola och träffa de nya klasskamraterna och lärarna. längtar, hoppas den nya klassen blir bra.
 
nu ligger jag och tar det lugnt i min säng med ännu en glass, det hjälpte verkligen igår.
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
malmö ff ♥
 

Kommentarer:
#1: Elvira

Läs vår blogg och var med i "veckans blogg" "tävlingar" och massa kul! Vår kategori tävlingar!

2013-06-05 @ 11:00:41
#2: Jag.

Hatar också när man missar stora saker i skolan, Stackare. Krya på dig !

Svar: visst är det hemskt ? man känner sig så långt efter när dem andra får göra något kul och jag gör ett gammalt prov ): tack så mycket, ska jag ♥
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:17:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: