elzoz.blogg.se

2013-06-04
18:04:00

anledning till bloggen
i lördags var jag ute med några vänner på stranden. vi grillade marshmallows och hade det helt enkelt jätte mysigt. sen vid åtta tiden skulle vi plötsligt i vattnet och bada. jag är alltid den som gärna hoppar i och doppar mig först, medan dem andra tog ganska lång tid på sig. 
  i alla fall så var det iskallt och jag blev förskyld till söndagen då jag skulle spela beachhandbolls cup. jag blev helt utsliten den dagen och överlevde skolan igår då vi var på dalabadet och spelade minigolf m.m, men sedan på kvällen var jag helt körd. nu har jag sjukt ont i halsen och mitt huvud bara dunkar. kan knappt äta något, för jag mår bara illa.
  då jag har varit hemma själv några timmar idag beslöt jag mig tillslut för att äntligen skaffa en blogg som jag hade väldigt svårt att bestämma namn för. nu är jag väldigt glad för att jag äntligen hittade ett bra, aja hoppas ni orkade läsa, har tråkigt och så.
 
puss !
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
nu redigerar jag lite på bloggen och sådant, ignorera min blåa tå
 

Kommentarer:

Visst är det kallt i havet? Du får krya på dig (känner inte dig, men tyckte bloggen var fin)

Svar: hahah, ja det är det, men jag tycker nästan det är roligare att bada i kallt än varm vatten när det gäller havet. synd bara att mina kompisar inte tycker detsamma /: aja, tack så mycket, missar världens religionsprov imorgon (antagligen) vilket jag är ganska ledsen över .. ):
elzoz.blogg.se

2013-06-04 @ 20:47:57
#2: heheh

Älskar också att bada! Alla mina kompisar är också stora badkrukor !

Svar: visst är det härligt ? (: kan nog inte kalla mina badkrukor, det är bara jag som är galen !
elzoz.blogg.se

2013-06-05 @ 09:01:30
#3: Lydia

Åh, jag blir också alltid sjuk av att bada. Är hemma av den anledningen idag faktiskt haha.

Svar: jag brukar aldrig bli sjuk, lite oturligt att jag blev det just nu dem sista dagarna .. (; aja, krya på dig !
elzoz.blogg.se

2013-06-05 @ 13:02:42
#4: Jennifer

Så fin du äääär! <3

Svar: aww, tack ! du är också jätte fin ! <3
elzoz.blogg.se

2013-06-05 @ 17:09:50
#5: Flisan-

Så snygg, söt och fin ! Älskar ditt skal också, var har du köpt det ? :)

Svar: awww, tack till dig som säkert är jätte fin själv ! har köpt mitt skal på findiq.nu (:
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:19:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: