elzoz.blogg.se

2013-06-06
12:10:55

när huvudvärken tar över ..
tredje dagen jag ligger hemma i sängen, och idag  är vi till och med lediga .
vaknade som vanligt med extrem halsont och  skulle först med systern som skulle spela beachhandboll men det sket ju sig såklart. nu ligger jag här helt död p.g.a. extrem illamående (tjock hals, slem) och sedan en huvudvärk som ingen annan. 
  fint väder och allt är det ju idag  också. kuuul.. ?
 
det ända bra är att jag får äta hur mycket glass jag vill , faktiskt ska jag gå och ta en nu på en gång.
 hörs ! ♥
 
 


 
saknar verkligen handbollen , fast jag hade ju ändå inte kunnat vara med nu ..
 

Kommentarer:
#1: Hanna

Känner igen mig. Är också sjuk, så har missat både det fina vädret och min favoritsysselsättning dans. Men hoppas du blir bättre snart och krya på dig! :)

Svar: stackare ! hatar att sitta inomhus när alla andra har kul där ute, du får också krya (:
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 13:54:34
#2: Wondla

Halsfluss?

Svar: tror inte det då jag inte har ont hela tiden utan bara precis efter jag vaknat. brukar har det såhär slemmigt, och det brukar gå över av sig själv efter några dagar (:
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 14:45:39
#3: Amanda

Känner igen den hallen och lite dig och din matchdress också?. Vilket lag spelar du i? Vi kanske har mötts :)

Svar: vad roligt ! spelar i Trelleborg HBK, låter det bekant? kontakta mig via email om du vill prata (:
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:04:58
#4: blablbalblabla

är du bra å handboll elr?

Svar: enligt mig är jag inte det, visserligen har jag prestationsångest, men är väl lagom bra (:
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:05:15
#5: krya !

Hoppas du blir frisk snart, skitfin blogg <3

Svar: tack så mycket ! ska försöka i alla fall <3
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:05:35
#6: Lisa från Skövde

Har likadana skor, skitsnygga ;)

Svar: hahahah, vet , älskar dem (;
elzoz.blogg.se

2013-06-06 @ 16:06:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: